duyguluanne teşekkür ederim plan var ama süreç nasıl işliyo bilmiyorum dükkanı açıp yemekler yapılmaya karar verildi diyelim ama öncesinde bir iş yeriyle mesela gidip sözleşme vs imzalamak için yemeklerimizi tadmasımı gerekir dükkanamı davet edicem tadına bakılacakmı anam nasıl olacak 😂benim dediğim dükkanı açar açmaz hatta açmadan önce anlaşıp hiç değilse bir iki yerde olsa direk oralara kaç kişilikse yemekleri hazırlamak ,sonrası dediğiniz gibide olur elbette ama direk önceden işi nasıl bağlayabilirim ?