3goktgmom Oğlum 5 aylık yere yorgan seriyorum renkli oyuncaklar toplar etrafına diziyorum biraz dönsün oynasın diye koyduğum an ağlıyor kucaktan sadece uyuyunca iniyor önerisi olan varmı lütfen yardım ?
tomvejerry 3goktgmom ağlayınca direk almayın konuşun o sırada onla sesli bı şekilde, çıngırak varsa sallayın sesine dikkati dağılsın sonra durur belki ben öyle yapıyorum
Alparslanim1 3goktgmom aynı şekilde aynıııı bizde 5 aylığız asla yatmıyor sürekli çevreye bakacak yemek yaparken bile kucağımda duruyor. O zaman hiç ses yok ama koyduğum an yaygarası basıyor
Bebeciknerde 4 ay 23 günlüğüz ve aynı dertten muzdaribim. Sanki sırtında diken var, yatırdığım an ağlıyo. Bende burda bekliyim🥺
Jaleoyku Şarkı, ninni tarzı söyleyin. O sırada elinizde oyuncak sallayın ya da prmaklarınızı oynatın. Hem göz takibi de yaptırmış olursunuz.
3goktgmom Alparslanim1 aynen valla koyar koymaz öyle bir aglamaki sanki dikenlerin üzerine yatıyorum nolcak bilmyrm byle milletn bebisi ne güzel yerde yuvarlanmyi emeklemeyi öğreniyor bizmklr kucaktan inmiyor ☹️
Alparslanim1 3goktgmom aynen öyle yaaa kahvaltı yapmak yemek yemek bile imkansız kucakta da durmuyor geleceksin illa