Balliiii oğlum tam 23aylıkken anne dedi. O aya kadar sadece 7kelimesi vardı, anne demesiyle beraber dili açıldı maşallah🧿 kelimeleri hızla arttı şuan 26aylık olmak üzere ve 30ugeçkin kelimesi var. Basit 2li cümlelerde kuruyor🥰 çok üzülüyordum konuşmuyor çabası ypk diye ama her çocuğun kendi vakti varmış demek ki. Şükür konuşmak için çabaladıgı günlere geldik, darısı tüm bebişlerin başına olsun🙏❤️