Kızım 3 buçuk aylık oldu hergün ya gündüz ya akşam birer saat gaz atagı geçiriyor ağlamaktan halsiz düşüyor artık neyapıyorumsa susturamıyorum 3. Aya girdigmizde gazı baya bitti azaldı gaz damlaları nı kullanmayı bıraktık bu ongündür hergün mutlaka bi atak geçiriyor hoplatıp saallıyorum takii bi iki tane gaz çıkarınca susuyor böyle durumda olan varmı doktora götürmem lazımmı