4 ay 28 günlük kızım var, birkaç gündür çok az çiş yapiyo günlük 3 bez ancak değiştiriyoruz.Emzirmede problem yok hatta dünden beri biraz da su vermeye başladım(ne kadar doğru bilmiyorum🤦🏼♀️)Böyle bir durumla karşılaşan ya da önerisi olan var mı acaba?