Kızlar merhaba, 2. Bebeğime hamileyim. 34. Haftadayım 32 ye kadar her şey normaldi. Yani haftayla uyumlu hatta bazen 1 2 hafta ilerideydi. 32 den bu yana kşlo almamış. İşin tuhaf tarafı 1. Gebeliğimde böyleydi 32 de 2 kşloydu 37 de doğum yaptım2260 dğdu. Yani aynı şeyi yaşıyorum sanırım başına gelen varsa yazabilir mi. Bu arada kilo dışında her şey normal kan akışı vs. Sadece karın çevresi yani kişo 2 hafta geriden geliyo