Merhaba 5 buçuk aylık bebeğim var, bebek egzaması varmış ve sürekli kaşınıyor, kulağı ve yanağı. Uykusunda dahi kaşınıyor, mustela nın bir kremini aldım bir de bepanthol sensiderm kullanıyorum ama rahatladığını hissetmiyorum
Alerjik bir cildi var sarılınca bile kabarıyor, doktor egzama için kullandığın kremlere devam et dedi bir şey vermedi aynı durumu yaşayan var mı acaba, üzülüyorum kaşıntıdan ağlayınca