kivitoannesii ilk gün 1 çay kaşığı, ikinci gün 1tatlı kaşığı, üçüncü gün 1 yemek kaşığı. Sonra başka bir gıda da aynı kural. Böyle tadımlar bitti diyelim yoğurt ve kabak verdiniz. İkisinin tadımı bitti. Yoğurtla kabağı karıştırıp atıyorum irmik ekleyip öğün yapabilirsiniz bunu. İlk ay tadımla geçiyo zaten