Merhaba arkadaşlar 1 yaşında oğlum var ve Eylül ilk haftası Antalya’ya gitmek istiyoruz villa tarzında ama sorum şudur ki çok fazla dolandırıcı var bir sürü seçenekte ayrıca o kadar yol gidip kapora verip rezil olmak istemiyorum gittiğiniz güzel temiz ve güvenilir yerler var mıdır deneyimlediğiniz?