yeniannee5 2,5 aylık bebeğim enfeksiyon olmuş antibiyotik iğne verdi doktorumuz 10 tane 😞bugün başladık çok ağladı içim gidiyor nasıl olcek böyle 🙁
Elmsnghn yeniannee5 şükür ki evladınız yaninizda hastaneye yatış verilmemis. Benim ogluma yatis verilmisti 3 4 saatte bir gelip damar yolundan ilac aliyodu cooooook zordu cooooook. Hem kendi evladima hem ordaki yavrucaklara cigerim yanmıştı.
yeniannee5 Ogrenecekcokseyvar idrarında koku hissettim bir de çiş yaparken ağladığına denk geldim kontrol amaçlı götürmüştüm
yeniannee5 Elmsnghn çok doğru söylüyorsunuz. Benim de bebeğim doğduğunda bikaç gün yatmıştı su kaçtığı için çok zor. Allah dermansız dert vermesin bütün bebeklere şifa versin 🤲🏻
yeniannee5 Mavininyuztonu çok şükür. Bebeğim de şifa bulsun inşallah. Neden oluyor ki bu enfeksiyon doktor soğuk almaktan felan enfeksiyon olmaz dedi nedendir bilmiyorum
Ogrenecekcokseyvar yeniannee5 bebeğim 3 aylık Onunda çişi kokuyor götürdüğümde susuz kalıyor su vermelisin dedi hiç enfeksiyondan bahsetmedi bende ondan şüphelendim de o yüzden sordum çişini yaparken ağlamıyor ama
Melek1921 Kızım da 3 aylıkkken olmuştu ani ateş yükselmesi olmuştu inliyordu çocuğum antibiyotik iğne kullanmıştık
sehpayacarpanserceparmak_ Meraba benim oglumunda cisleri koyu renk ve az mama vermeme ragmen ama sicaklardan mi yoksa enfeksiyondan mi bilemedim baska ne gibi belirtileriniz vardi
Didemks91 yeniannee5 benim de 2 aylık erkek bebeğim idrar yolu enfeksiyonu oldu. Antibiyotik şurup verdi doktoru cuma günü tekrar idrar tahlili vereceğiz inşallah geçmiştir. Sonrasında çok vakit geçmeden sünnet yaptırmayı düşünüyorum.
yeniannee5 Didemks91 antibiyotik şurup daha iyi iğneden ama değerlerden dolayı demekki.. sünnet ettirmek iyi gelir mi
Araslarcaaa yeniannee5 bizdede doğduğunda vardı küveste kaldı 43 günlükken sünnet ettirdik tekrarlamadı çok şükür
Didemks91 yeniannee5 enfeksiyonu önlemekte yardımcı oluyormuş sünnet. En geç 4 aylıkken yaptırın dedi doktorumuz. O nedenle enfeksiyon biter bitmez yaptırmayı düşünüyorum.