Merhabalar herkese,
Şuan 4,5 aylığız. Yalnızca anne sütü alıyor. Ek Gıda konusunda deneyimim bilgim sıfır. Nereden başlanır, nasıl yapılır? En basit haliyle deneyimlerinizi ve bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız ? Ayrıca bu konuyla ilgili kitap önerisi de rica edeceğim sizlerden ☺️