Bebeşim 5. Ayına girecek iki gün sonra. Normalde anne sütü alıyordu ama meme reddi var emmiyor. O yüzden mamaya başladık. Ebemiz az az tattir demisti. Ben biraz muz şeftali karışımı puding gibi bir şey yaptım verdim biraz zaten çok yemedi. Dün havuc ve patatesten püre gibi bir şey yaptım biraz yedirdim. İki gündür kakasını yapmıyor. Bugün ıkınıyor yapamayınca ağlıyor. Çok rahatsız . Yedirdiklerim kabız yaptı heralde. Ne geçirir ne yapabilirim acı çekiyor 😢😢