kızlar merhaba,
kızıma 2 yaş için çekim yaptıracağım ancak sadece çekimde giyeceği için bi elbiseye yüksek ücret ödemek istemiyorum. elinde elbise olan satmak isteyen varsa bana resmiyle beraber fiyatını yazabilir mi? eğer 2. el bulamazsam yeni alacağım mecbur 🤷🏻♀️