Merhaba kızlar. 9 ay 5 günlük kızım var. Hiç dişi cıkmadı daha. Son 3-4 gündür alt iki dişi dışardan bembeyaz olmuş damarları belirginleşmiş. Çocuk gece uykuda kabus görür gibi ağlamaya başladı,iştahı azaldı,huzursuz bir görmeniz lazım bambaşka bir çocuk oldu.Günde 1-2 kere kusması da var. Bugün bunlara 37-37,5 derece ateş de eşlik etmeye başladı. Diş mi geliyor yoksa başka bir rahatsızlık belirtisi mi çok kaygılanıyorum 😔 29 yaşındayım ilk bebeğim ilk diş deneyimimiz. Bilenler yazar, bana bu süreçle ilgili yardımcı olursa çok sevinirim. 🤗