Merhabalar, 50 gun once sezeryanla doğurdum ,Hafta sonu piknige gittik, 12 den 6 ya kadar oturdum piknikte, bi kac kere kalktim,sonra yine bebegimle ilgilendim,Gunbicinde uzanirim ,uyurum dinlenmek icin ama piknikte oyle bi firsatim olmadi,sonra 6 ya dogru dikislerimin agridigini hissedince eve geldik,2 gundur hala ağrıyor, normal mi ..