Kızlar 2 ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım dün kan testi verdim 118 çıkmış bugün yarın tekrar verecegim kimyasal olma ihtimali var mıdır sizce ümitlenip üzülmekten korkuyorum kimyasal oldugum da adetim 10 gün geçti 18 çıkmıştı beta ama bu 118 çıkan adet günümde çıktı tam