Merhaba kızlar, eşim geçen hafta hasta oldu, 2 gün önce de ben farenjit oldum. Dün de 5.5 aylik oğlumda hırıltılı öksürük ve hapşırma başladı. Bugün doktora götürdüm, bronşit başlangıcı dedi. Ventosal ve cortair verdi, buhar makinesi ile vereceğim. Bir de suprax antibiyotik şurup verdi 🤦🏻♀️ daha önce aranızda bu ilaçları kullanan var mı? Ne kadar sürede düzelir bebeğim? Ve iyileşme sürecini hızlandırmak için başka neler yapabilirim?