Yazdan bıktım artk .yaz geldiğinden beri hep hasta 3 aydir kilo almiyor aksine kilo kaybediyor. Cok yprandm ya .15 aylk 10 kilo.12 aylıkken 11 bucuk kiloydu cunku kış boyu hic hastalanmdk ama smdi .hastalıklardan dolayı 3 aydr kilo kaybetti. Sabahtan beri hic birsey yediremedm smdi 40 cc kadar formül mama yedi.napicam ciddn blmiyorm. Tam 3 hafta önce yine hastaydi 3 haftadır iyidi yemesi vs normale dondu .smdi yine başa sardik yemiyo oksuruyor hapsiriyor burnu akıyor. İlaca başladık ne zaman düzelir sizce .esimde 10 gundur hasta hala iyilesemedi ondan bebeğime gecti. Umarm esimin kadar uzun sürmez;(