Bebeğim 1 yaşında emiyor ben ayrıyeten mama da vermek istiyorum çünkü ek gıda çok fazla yemiyor en fazla 1-2 kaşık zorla o da ama mamayı da reddediyor nasıl alıştırabilirim yürümeye de başladı yavaş yavaş kilo veriyor sadece anne sütüyle de kilo alımı olmaz