Goktug80 Bebeğim 8 aylık 4 gündür günde 2-3 kez ishal kaka yapiyor .diş çıkarma dönemindeyiz ek gıdayı reddediyor sadece emziriyorum .normal mi
Patron1bebeginannesi Goktug80 bizde diş çıkardık hatta hala da çıkarıyoruz en zor dişlerimizi.. ama ishal yaşamadık hiç. Belki olabiliyordur ama ben yaşamadığım için başka bir şeyden de olabilir diyorum, gene de doktora görünün isterseniz
Goktug80 Patron1bebeginannesi dişten değildir muhtemelen de ishalin normal suresini merak ettim sadece detay vermek için diş dedim istahsizoigindan öturu