Merveelisa kilosu da boyu da iyi, maşallah. Kilo alımı, boy uzaması vs beslenme kadar genetikle de ilgili, o yüzden özellikle kilo alımına eğer bebiş sağlıklı ise hiç takılmayın lütfen.
Benim minik kızım da 3 ay 6 günlük ve 12. hafta atağı yaşıyoruz. Ağlayarak emiyor, hatta bazen emmemek için başını koltuk altıma doğru sinirle ve çığlıklarla sokuyor. Ama ayakta sallayarak, hoplatıp zıplatarak emziriyorum. Haklısınız, yorucu olabiliyor; ama geçici bir durum olduğunu bilince ve bebeğimin sağlığı için sevgi ile geçirmeye çalışıyorum bu süreci. 🍀 Siz de kalbinizi ferah tutun, inşallah sağlıkla geçecek bu süreçler de. 🙏🍀