Merhaba 73 günlük bebeğim var gündüz uykuları nerdeyse sıfıra düştü ,siz be durumdasınız yarım saat anca uyuyor uyanıyor sürekli mızmız eli ağzında kolikte bir bebekti gazı biraz azaldı ama ağlıyor sürekli kucak,kucakta da mutlu olmuyor bazen doktora sordum diş olabilir mi diye yok dedi .