Prensesminik42 3 yaş kardeş kıskançlığı olabilecek zaman. Laftan anlamaz, krizleri cart, inatlaşıyor, kendini birey olarak kabul ettirmeye çalışıyorken eve yeni birinin gelmesi zorlar çocuğu. Oğlum o yaştayken kedi sahiplendil, kıskançlık yaptı kedinin kumuna tuvaletini yapmak istedi altına kaçırdı huy değiştirdi. Şimdi 5 yaşında kardeşi oldu kıskanma kalmadı seviyor sorun yaşamıyoruz. Biraz daha beklemelisiniz, hem de kardeş ister misin diye sormak yanlış bence, eve birini alalım seni daha az sevelim gibi algılayabilir çocuk bunlar