Papatya-bahcesi 3 aylık bebeğim 10. Gün kaka yapmıyor Zeytinyağ Dupholac ilaç Masaj Bunlar yapıldı ,sizin başka öneriniz var mı?? 3 aylık sadece anne sütü .
Oyle-iste Papatya-bahcesi Bağırsak düzenleyici damlalar var doktorunuza veya eczacınıza sorun biogaiga kullandım size yarar mı bilmiyorum
motherofLeyla Papatya-bahcesi doktora danışıp probiyotik kullanabilirsiniz biz 1 aylıkken beri kullanıyoruz bilmiyorum mamadan mı probiyotikden mi şuan kakası düzeldi enterogermina kids kullanıyoruz, ilk zamanlar duphalac şurup bizde kullandık acile gitmiştik acildeki doktor yazmıştı ama normal çocuk doktoru o ilacı kullanmayın dedi hemen bıraktık
Papatya-bahcesi Oyle-iste o damla için şikayet varda uykusuzluk yaptığı yazıyo , sizde öyle bişi olmadı sanırım
Oyle-iste Papatya-bahcesi hayır hiç sorun yaşamadım doktor tavsiyesi ile kabızlıkta ishalde gazda kullandım en az 2 gün içinde sonuç aldım günde 5 damla demişti doktorumuz tabi her bebek farklıdır
Papatya-bahcesi Oyle-iste anladım teşekkürler , galiba tekrar doktora gidicez ama doktor napıcak lavman falan mı yani bunun son çaresi ne acaba
Papatya-bahcesi motherofLeyla ben bu ilacı hamleyken kullanıyorum ve doktor küçücük bebek içinde bunu yazmış çok az çay kaşığıyla vermek zorunda kaldım
Papatya-bahcesi Merveahmettoprak Max kaç gün oldu siz naptınız bu ay böyle sanırım yada normalimiz böyle
Merveahmettoprak Papatya-bahcesi 10 gün oluyor poposuna uyarı yapıyorum masaj gibi öyle yapıyor 10 gün sonunda
motherofLeyla Papatya-bahcesi aynen bizde küçük şırıngayla yarım ml yada 2 ml mi ne veriyorduk tamda hatırlamıyorum ama doktor öyle diyince bıraktık artık zaten bi işede yaramamıştı
Papatya-bahcesi Fatos53 ağızdan zeytinyağı içirdim yarım çay kaşığı , ama yapmadı daha ve birkaç bişey verdiğimiz için hangisi etkili oda belli olmuyo , yinede teşekkürler Anne sütüne ne kadar koyulmalı? 1 çay kaşığı kadar mı?
Oyle-iste Papatya-bahcesi sanırım öyle olacak benim bebeğim 10 gün yapmamıştı 2 gün damlayı kullandım 12.gün yaptı doktor a gittim sıra almadan bakmadılar eczacıma danıştım kullanabilirsin dedi şükür 2 günde etki etti
Fatos53 Papatya-bahcesi kaç CC anne sütünü sagdiginiza bağlı. Örneğin 90 CC anne sütünüz varsa 1 tatlı kaşığı koyun. Ben yaptım bunu yarım saat sonra kakasını yaptı. Eğer bunlarda fayda etmiyorsa mecbur doktora götürüp lavmn yapilmasi lazım.
Nurcukk01 wellcare constipass kullanıyoruz 1 senedir bunun dışında benim kızımda kakasını yapamıyor doktor 2 yaşına doğru geçer dedi