NeslihanBarlas Arkadaşlar bebeğim 15 aylık 4 gündür hiç bisey yemiyor sadece mama artık cıldırcak dereceye geldim her şeyi denedim her yolu denedim yok ne yapmam gerekiyor
etikaram7 NeslihanBarlas sıcaklardandir emin ol. Benimki de yemiyordu kahvaltı dışında bı lokma yemezdi annemlerin yanına geldim bu şehir serin çocuğun iştahı açıldı baya. Gerçekten sıcaklar etkiliyormus anladım
YavuzAnnesi NeslihanBarlas benimki de 17 aylık. Bir haftadır kahvaltı dışında ki onu da zorla yiyor hiçbir şey yediği yok. Aç karnına full enerji ile yaşıyor. Kafayı yemek üzereyim. Sevdiği şeyleri yapıyorum yesin diye yok ağız kilit
Patron1bebeginannesi NeslihanBarlas yemek değil de daha hafif şeyler verin meyve bol su, havalardan dolayı da öyleler. Kek yapın mesela meyveli cevizli, şeker koymayın tabi
Mrvll NeslihanBarlas sıcaklardan olduğunu düşünüyorum geçici bir dönemdir normalde yiyen bir bebekse eğer. Bizde yaşıyoruz biraz