Tam 1.5 saatir 2. uykuya geçirmeye çalışıyorum. Emerek uyuyor. Artık emzirmekten sallamaktan yoruldum. Atak dönemi diş de çıkarıyor. Genelde dışarda iken 6-7 saat uyanık kaldığı oluyor, hadi keşfediyor, heyecan yapıyor diyorum ama evdeyiz çıkmıyorum bile uyusun diye. Artık çıldırma noktasındayım… Benzer durumu yaşayanlar var mı nasıl sakin kalıyorsunuz?