Kızlar bebeğim 6 aylık olucak süt alerjisi var fakat kesinleştirmek için doktor kan alalım dedi bugün izmirde biolaba aldıralım dedik fakat çok ağlattılar bebeğimi aldıramadık kan da alınması gerekiyor diyor doktor ısrarla izmirde bildiğiniz bir yer var mı kan aldırabileceğimiz veya aldırmadan bebeğe tattırarak bulamıyor muyuz bunu çok üzüldüm bugün🥺😭