CaninannesiCemre ben, kızım bayılıyor. Şuan 10 aylık sanırım 6. Ayda da veriyordum ama yani dışarı cikacaksak alıyorum her gün vermiyorum. İçerik olarak çok iyi ama şeker yağ vs hiçbir şey yok, koruyucu yok. O yüzden ben içim rahat veriyorum. Kızımın severek yediği tek şey diyebilirim