DuyguKy Selam kızlar, Oğlum bu hafta 3 aylık oluyor. Geçen ay doktor kontrolünde bir sonraki kontrolde Rota aşısını yaparız demişti. Hastaneden herhangi bir fiyat almadım malum SGK karşılamıyor. Yakın zamanda bu aşıyı yaptıran var mı? Fiyatlar ne durumda?
CaninannesiCemre DuyguKy En son 1.5 ay önce yaptırdık 2.dozunu 1070 liraydı..Ateş falan olmadı biz de ,ilk dozda biraz huzursuzluk olmuştu 3.ayda yaptırmıştık ilk dozu
Mrv2022 DuyguKy 1 ay once 2.dozunu yaptırdım acıbademde 1079 liraydı en son fiyatı İshal olur dediler ama bizde olmadı ishal olayı agzıdan verdiler
Haticezeynep DuyguKy ateş yapmadı ama aşırı derecede gaz sancısı oldu normalde böyle bir durumumuz yoktu aşıdan sonra oldu
DuyguKy Aysegul93 Aylık kontrolümüz var zaten o yüzden doktoru yaparız dedi. Eczane fiyatı ile aynıdır diye düşünüyorum
Fatihsnm DuyguKy dün ikinci dozu oldu bebeğim 1.070 lira eczacı henüz ilaç grubuna zam gelmediğini söyledi ilk dozu da bu fiyattı.. damla şeklinde oluyor bebeğinizin kusmamasi için cok tok olmamasına dikkat edin bir de çok aç olmasın ki yarım saat kadar emzirmeyin kusmasın.. onun dışında benim bebeğim tadını sevdi tükürmedi hiç hepsini içti
Defnem1320 DuyguKy Merhaba🌸 Biz geçen ay ilk dozu yaptırdık 750 tl ücret ödedik ilk dozuna. Ağızdan damlatılıyor, bizde ateş vb şikayetler olmadı
Buse_asya23 DuyguKy benim bebegime 2 ay once aldik 1070 gbi bseylerdi, bu ayda ikinci dozunu alacaz oda oyle bsey
Fatihsnm DuyguKy ilk dozda yapamazdım ama işte ikinci öyle gelmedi bir de sağlık ocağında hemşire sorun çıkarttı sinir oldum kendim içirdim 😊