Aliasafinannesi Arkadaslar dogdugundan beri bu deterjanla yikiyorum. Cok memnunum herseyinden ama solmasi disinda kifateler tek yikamada bile dgisiyor. Eski gibi oluyor soluyir. Bana deterjan onerisinde bulunursaniz sevinirim. Bide ayni sorunu yasayanlar yazarmisiniz
Mucizemm Aliasafinannesi bende aynı sorunu yaşıyorum ama bir çözüm bulamadım deterjanı degistiricem canim
Ebrar4234 Aliasafinannesi canım bende 4 ay kadar kullandım öyle bir sorun yaşamadım dalan bulamadigim icin unibaby kullanıyorum
YazCilegi Aliasafinannesi Green clean bitkisel sıvı deterjanı kullanıyorum. Fiyatıda makul içeri sadece bitkisel deneyebilirsinşz
Cinaralilembek Aliasafinannesi uni baby yada me baby e bebek ürünü me baby olan çokta memnunum tavsiye ederim dalın de alabilirsin çok eski marka dalin de çok iyi
TZA Aliasafinannesi bende ilk roxy alıyordum toz deterjan makinelere zarar veryormuş diye duydum çok mu atıyorsunuzki ben öyle bi problem yaşamadım çünkü. Şimdi minoris baby alıyorum hem zararsızmış
Azraninnnannnesi Bende kullanıyorum cok memnunum hem mis gibi kokuyor acaba deterjanı mı fazla koyuyorsunuz
seydaanur Aliasafinannesi roxy de ağartıcı olduğu için çamaşırlar soluyor U green clean kullanıyorum ben bitkisel vede cok memnunum özellikle leke cıkarıcısından👍🏻
inismona Ben de kullanıyorum ben de farkediyorum solduğunu. İçinde ağartıcı var beyazlar ve tüller için daha uygun sanırım 🙄
Dmttt Aliasafinannesi bende onu kullanıyorum ama hiç öyle bir sorun yaşamadım. Uni babby sıvı deterjan önerebilirim