YldzEfsun Dikkatannevar bende çok merak ediyorum bunu. Bizimkinin de salyası çok akıyor son bi kaç gündür
motherofLeyla Dikkatannevar bizimki daha kollarını yemedi :) ama ellerini çok emiyo bide biberonun ucunu yan yan emiyo
Ozlemhakann Benim bebeğim de 2 Ay 14 günlük çok akıyor ağzının suyu. Dişlerin alt yapısı oluşmaya başlıyormuş o yüzden sulanma oluyormuş. Ellerini de yeni keşfettiği için sürekli ağzına alırmış