Miraeleysa Merhabalar bebegim henüz 1 yaşında çalışmam gerekiyo hayat şartlarından dolayı ama ne annem ne kayınvalidem bulundugum şehirde degilbqkwbilicek kimsem yok. 2,⅖ yaş gibi kreşe vermeyi düşünüyorum tam gün bu şekilde gönderen varmı acaba
Papatyaaa01 Miraeleysa alan yerler var ama çok fazla değil benimde ihtiyacım olmuştu herkes küçük yaş almıyor özellikle bezli iken bir de ne iş yapıyorsunuz maaş durumunuz nedir bilmiyorum ama kreşler 7 bin 10 bin arası İzmir de o parayı kreşe verdikten sonra çalışmaya değecek mi?
Ess92 Miraeleysa ben kamudayım ücretsize ayrıldım ne annem ne kaynanam gelebildi bakıcı da bulamadım 25 aylıkken kreşe yazdırcam. Kız kardeşim 2 yaşında başladı tam psikososyal anlamda bir sorun yaşamadı
Miraeleysa Papatyaaa01 istanbuldayım fiyat ve kreş araştırması yapmalıyım 10 binse çalştıgıma degmez 🥲ama hayat şartları malum çalışmam gerekiyo. Malesef kendi annem 3 yıl oldu memelekete ev yaptırıp taşındılar burdaki evlerine kadeşim evlenip oturacagı için gelemiyo. Kayınvalidemde kendi kızının çocuguna bakıyo 3,5 yaşında başka şehirde. Yakınım bakwbilicek malesef kimse yok napıcam hiç bilmiyorum