Aynı sorun bizdede var ama azalmaya başladı baya bizim fito krem ve anestol kullanıyorum doktorumuz verdi aynı zamanda 7 aylık oğlum kakasını yumuşaması için şurup verdi onu kullanıyoruz . Sizin bebeğiniz küçük olduğu için şurup vermez büyük ihtimal ama krem çok iyi hemde ılık suya oturtuyorum hergun o baya iyi geldi