Bebeğim 1 buçuk aylık dün kontrolüm vardı kadın doğum doktorum nasıl korunacağımızı sordu bende kararsızdım spiral takalım bence dedi bende kayma oluyormuş falan dedim hap istedim hap yazdı istediğim için ama kendisi üstüne basa basa bence spiral takalım dedi daha iyi dedi sizce ne yapmalıyım hap kullananlar memnun kaldınız mı haptan sıkıntı yaptı mı sizde aldık dün ama daha kullanmadım .