Oruchatice bu çok normal, birden çişini söylemeye başlamasını beklemeyin, 38 aydır tabiri caizse altına yapıyor, tuvalete alışması süre ve alışma gerektiren bir şey. Hiç zannetmiyorum bezin çıktığı gün anne çişim geldi deyip direk lazımlığa yapan bir çocuk var olduğunu. Konuşun, anlatın çocuğunuza, zaman tanıyın ve etrafa bir süre çiş yapabileceğini kabullenin