Minikkusuumm normal. Benim kızım da geç konuştu, 2,5 yaşında başladı. 29 aylıkken kreşe verdim, benim arkama saklanır, kucağımdan inmezdi gittiğimize bir haftada alıştı, artık konuşuyor, sosyalleşmeyi de başardı, ilk kavgasını da yaptı. Parkta hiçbir çocukla arkadaşlık kurmazdı, kendi başına oynardı. Artık hemen gidiyor yanlarına, anlaştığı akranlarıyla oyun kuruyor. Kızım kalabalığı sevmez, tanımadığı insanlarla hiç konuşmaz, yaklaşmaz, herkes durgun, anormal sanıyor, ama hiç öyle değil. Babası da yani eşimin yapısı da aynı. Biraz introvert çocuk.