kızlar merhaba, 1. doz da bi şey olmamıştı ama 2. doz da bebeğim ishal oldu tam da demir damlasına(ocean kullanıyorum) başlamıştık. 4,5 aylık. şimdi yosun renginde ishal gidiyor çocuk 10 gün oldu aşı olalı ne zaman bitecek bu sizlerde nasıl oldu? ayrıca pütür yok hiç kakasında. demir damlasını mı değiştirsem onu da bilemedim ne yapmalı ama sırtına kadar yemyeşil oluyor çocuk on gündür ya