Yaklaşık 1 aydır gece uykularımız mükemmelken artık saat başı uyanır olduk.. gündüz uykularımız oldum olası 40 dakika. 3 gün önce alt dişi patlattık ama uyku sorunu hala devam ediyor. 4 ay 25 günlüğüz.dişi erken çıkardık sorun ne anlamıyorum.. atak haftamız 15 gün önce bitti normalde.Delirecek gibiyim artık. Ağlayarak da uyanmıyor bu arada kaşınarak uyanıyor genelde öylece izliyor sonra ilgilenmezsek ağlıyor.