Sinem9191 önceden memede yatarak uyutuyodum e tabi tepki gösterdi hatta ikinci fn düşündm burakim ya falan diye ama iyi ki bırakmamışım çünkü düşünüyorum bazı annelerimiz işte ağlatarak uyku eğitimi mi olur diyo da ayağında sllarkendw bu çocuk ağlıyo uyuyamadığı uykusunu alamadığında da ağlıyo oyzüden hiç pes etmedim devam ettim şimdi kendi yatağında uyuyo Şükürler olsun