Arkadaşlar bugün oyun grubuna götürdüm bir saat zaten yarım saat çok iyiydi son yarım saat full ağladı hıçkıra hıçkıra delirmek üzereydim bide sıcak kan ter içinde kaldim ilk zamanlar alışma süresi diorum ama uzun sürer mi çözüm olarak sizler ne yaptınız benim yaşayan varmı babasına kacior odadan çıkmak istiyor Perşembe günü babasını goturmicem bakalım ne yapacak 18 aylık bu arada