Busraa3535 Korunma yöntemi olarak aylık ya da 3 aylık iğneler varmış kullananlar herhangi bir yan etki gördü mü ya da bir problem yaşadı mı koruma oranı nasıl bu arada diğer koruma yöntemlerine göre bilgisi olan beni aydınlatabilir mi teşekkür ederim şimdiden🌷
Busraa3535 Busraa3535 asırı kanama yapar mı rn cok bundan korkuyorum. Bünyam biraz zayıf Normalde bir hafta adet gördüğümde bile çok kanamam olduğu zaman Çok halsiz oluyorum
Fatmanurturayy Ben yaptırdım ve 40 ımdan sonra kesılen kanamam suanda 7 8 gündür tekrar basladı igneyle alakalı diye dusunuyorum bende kesılmezse gidicem doktora