Aynı durumu yaşıyorum 6 aylık hicbirsey yemiyor ztn meme reddi var 5 aydır emmiyor sagip kaşıkla veriyorum biberon desen kabul etmiyor sutumde az dedim bari ek gıda yesin yok resmen ağzını kilitliyor vermek istediğimde ağlıyor ztn huyusz bı bebek cidden sabrım kalmdi çok zor cokk