mutlubianneyimm12 5aylık kızım bugün rota son dozu vardı onu yaptık ve doktor menenjit için bexero ilk dozunu yaptı. Doktorumuz yan etkisi olmaz dedi ama sizler nasıl atlattınız bunu
Deletedmom_68 mutlubianneyimm12 yani olabilir olmayabilir de direk yan etkisi olmaz demek doğru değil. bexsero ağrı yapıyor biraz. çok huysuzlaşırsa ateşi olmasa da calpol verin biraz rahatlasın. bizim 1 gece sürdü 2 dozda da sıkıntıları. 3. dozda yürüyor olduğu için huysuzluğu vardı bastıkça ağrı yapıyordu o kadar ateşsiz atlattık 3. yü
Ozge_5555 mutlubianneyimm12 biz iki doz bexsero ve nimerix oldu sadece ağrı yaptı ateş olmadı bizde çok şükür bir çay kaşığı calpol vvermistim 3.dozu 1yasnda olacak