purpleeila 2 yıldır borsadayım güzel kazançlarım oldu ama çok kayıplarım oldu şu an biraz borsada param var ama yine kırmızı yakıyor artık kırmızı görmekten nefret ettim temelli altına geçip kafamın rahat etmesini istiyorum mantıklı mı sizce
Alerjikrinit purpleeila bende düşünce sinir oluyorum da Altında da yok vergi yok alış satış farkı vs yatırdığın parayı aynı şekilde bozduramıyorsun acil bir durumda
BuzluKahve purpleeila Altında herkes kar ettiğini sanıyor ama aslında parayı sadece enflasyon karşısında korumuş oluyoruz. Borsa doğru hamlelerle her daim daha karlıdır.
purpleeila Dilruba_1 ya dimi borsa düşcek mi çıkcak mı hep bi stres hep bi gerilim altına koysam kafam rahat eder ya her türlü kazanırım çünkü
Kitapkokusu purpleeila Şu zamanda gerçekten altın güzel kâr ediyor bende genelde elime geçince direkt almaya çalışıyorum. Borsa işi bana göre sıkıntılı. Toplam aldığım altının üzerine kısa zamanda 10 bin tl koydu mesela.
Dilruba_1 purpleeila ay annem çok iyi anlıyor bu işlerden beni de o teşvik etmişti ona sorsan saatlerce anlatır sana 😹