Kızlar bebeğim normal de cin gibi bakar gündüz uykusu pek yok gece güzel uyur dün gece güzel uyudu 5 saate yaklaşınca kaldırdım gözünü açma pek sağdığım sütü verdim biberonla direkt geri uyudu normal de asal vöyle yapmaz geri uykuya geçmesi en az bi saat sonra sabah 7 buçuk gibi ağladı aldım sütünü verdim gözünü açmıyor zar zor içti sonra gözünü hiç açmadı baya halsiz geldi bana korktum kaynanam geldi uyandırmaya çalışıyoruz gözünü açıyor sonra geri kapıyor süt verdik uykulu uykulu içti etti dayamadık acile gittik tam sırada kendine geldi acilde hiç bişeyi yok dediler yolladılar anlatamadım derdimi kan şekerine baktılar normal geldik eve beslendi azcık bakındı etti normale döndü sonra uyudu şuan ağladı yine aldım geceki gibi gözünü açmıyor ne yapsam uyanmıyor topuzunu sıkıyorum ağlıyor geri uyuyor nedir bu başına gelen var mı kafayı yiyeceğim sakin kalamıyorum