ikizannessi ikizannesi değilim ama ikiz teyzesiyim
Henüz 7,5 aylıklar çok normal, porsiyon porsiyon ek gida yemelerini bekleyemeyiz ki bu miadında doğan tek bebekler için de aynı şekilde. Henüz ana besin kaynakları anne sütü/formul süttür. Bir tas çorba içmesini beklemek abes olacaktır :)
Etraf için plastik mama önlüğü alabilirsiniz, mama sandalyesi altına sofra bezi serebilirsiniz