AngelMotherr Bakırda paslanma ve hamile kalma olasılığı yüksek diye duydum ? Hormonlu nasıl oluyor ? Taktırmayi düşünen yada taktiran varmi aramızda
BenMathilda AngelMotherr hormonluyu eğer sağlık sorunu/ kanama / yaş faktörü yoksa önermiyorlar. Bakırda paslanma ilk kez sizden duyuyorum 🥲 üç yılda bir değiştirir düzenli kontrol sağlarsanız bişecik olmaz inşallah
sadekahve_bitter AngelMotherr kim dedi paslandığımı ilke kez sizdennduyuyorum. 10 yıl Bakır spiral kullandım çıkaran doktor ilk gün ki gibi duruyor dedi 1 Yıldır da 2. Spiralimi taktırdım
Alya-Sena AngelMotherr bakir spiralde paslanma ilk defa sizden duydum. Ben yillardir bakir spiralle korundum kayma v.s olmadi .duzenli kontrollere de gittim bi sorun yasamadm
AngelMotherr BenMathilda hormonluyu eğer sağlık sorunu/ kanama / yaş faktörü yoksa önermiyorlar. Öyle mi teşekkür ederim
Aysegul___ AngelMotherr bilmiyorum ki benim de bilgim yok bakır hakkında sadece spiral dedim hormonlu önerdiler
AngelMotherr sadekahve_bitter 1 Yıldır da 2. Spiralimi taktırdım Neden 1 . Yılda 2.kez acaba bilgim yok oyuzden soruyorum Arkadaşım dedi bende taktırmak istiyorum hayırlısı olsun vallahi her ay adet oldum geçti günüm demekten birazda olsa rahatlarım
AngelMotherr sadekahve_bitter hormonlu demiş bayan yukarki yorumda sağlıkla büyüsünler Özel olcak ama geri çekilme de yapıyormusunuz
sadekahve_bitter AngelMotherr ilk taktırdıpımda korkuyordum evet yaptım ilk zamanlar sonra olmadı Bana doktor önermedi 40 yaş üstü takıyoruz ve çok aşırı kanaması olanlara dedi