Dyldrm benim yoğurdum çok güzel tutar öncelikle kaynamaya başladıktan sonra 10 dakika kaynatırım sütü sonra soğumaya bırakırım ara ara karıştırırım kaymaklı yoğurt sevmem serçe parmağımı sokup bakarım 4-5 saniye 8 de olabilir tuttuğumda yakmayacak şekilde olduğunda mayalarım. Mayayı direk koymam biraz sütten alıp seyreltirim ki daha güzel dağılsın. Tenceredeyken mayayı döküp güzelce karıştırırım. Kavanozlara mayalıyorum ben kavanozları ısıtırım biraz ki sütü döktüğümde ısı kaybına uğramasın sonra ya fırında bekletirim onun bi derecesi vardı yanlış hatırlamıyorsam 40 mıydı internette yazıyo Ya da battaniyeye sararım 5 saat sonra bakarım biraz ağızını açıp oda ısısına gelmesini sağlayıp dolaba öyle koyarım bir gün dolapta ağızı açık bekletiyorum.