Oglum 6aylik ve normal olarak goğuslerkm cok sarkti buyudu. Internette bakiyorum eskisi gibi olmaz diyo. Ama bu durumdan cok rahatsizim.gercekten toparlanmiyomu emzirme bitince? Toparlayici sutyenler varmiş onlar işe yararmi ? Ve cok ozur dilerim en kucuk beden sutyen giyiyodum ama şimdi 90 95😖. Ne yapa bilirim?