Kbrysfslm prima premium care cok iyi onu uzun sure kullandim lastikleri bacakları tahriş etmiyor. Simdi de goon külot beze geçtim o kadar güzel ki yumuşacık ıslak bırakmıyor emiciligi de çok güzel. Goonun lastikleri primadan daha yumuşak cok beğendim. Hemde fiyatı uygun dene bi istersen